Test di estrusioni di tubi di PVC110-315mm à trè strati per u cliente di u Regnu Unitu

A nostra cumpagnia: Jiangsu Xinrongplas machinery Co.,Ltd hè stata fundata in u 1996, specializzata in ogni tipu di macchina di tubi di plastica archiviata per 27 anni.Per a macchina di tubi di PVC facemu una gamma di diametru da 16-1200mm.Avemu un set di prova di macchina di tubi in PVC110-315mm 3 strati per u cliente di u Regnu Unitu sta settimana.

1.Two sets SJZ65/132 Extruders, capacità tutale pò ghjunghje sin'à 500kg per ora.

Dui setti SJZ65

2.Co-extrusion die, ottene dimensioni precisa per estrusione stabile.Assicuratevi chì u rapportu di spessore di u muru di trè strati pò esse à 22,5: 55: 22,5.

Filiera di coestrusione

3.Vacuum tank, duie camere per assicurà un bonu rinfrescante è a furmazione di tubi

3.Vacuum tank, duie camere per assicurà un bonu rinfrescante è a furmazione di tubi

4.Four caterpillars tiranu fora di a macchina, travagliendu stabile è affidabile

4.Four caterpillars tiranu fora di a macchina, travagliendu stabile è affidabile

5.Planetary cutter cù funzione chamfering

5.Planetary cutter cù funzione chamfering

6.Belling machine cù R tip muffa socket

6.Belling machine cù R tip muffa socket

L'usu currettu di a linea di produzzione di tubi in PVC pò evità minacce à a sicurità persunale di l'operatore, evità i prublemi di l'equipaggiu, è pò megliu aduprà a linea di produzzione di tubi in PVC per purtà più benefici à l'utilizatori.

1. A linea di produzzione di u tubu di PVC in a linea di produzzione di a fabbrica durante a stallazione, u debugging (molding, adjusting blade gap) o disassembled molds, deve esse realizatu da u persunale familiarizatu cù a macchina in cunfurmità cù e prucedure prescritte.L'affilatura di a lama è di u filu deve esse verificatu regularmente.Se u bordu si trova à esse dull, deve esse affittu o rimpiazzatu in u tempu.Assicuratevi di piantà a macchina quandu cambiate u muffa per evità u periculu.

2.Linia di pruduzzioni di tubi di PVC Quandu a linea di produzzione di tubi di PVC di a fabbrica hè in u travagliu normale, ùn mette micca e mani o parte di u corpu trà i muffa (lame) superiore è inferiore, è ùn mette micca tutti i sundries è l'arnesi nantu à u bancu di travagliu per evitari accidenti.Siccomu a linea di produzzione di tubi di PVC pò esse operata da parechje persone, ci deve esse qualchissia rispunsevule per dirige a produzzione.

3. Duranti u funziunamentu, attenti quandu tene u travagliu è aspittendu chì u slide scende.A distanza trà a lama di taglio è a matrice è u raghju di curvatura deve esse sceltu secondu u grossu di a barra di cobre (o barra d'aluminiu).

4. Mantene l'oliu pulitu è ​​​​u percorsu d'oliu unblocked, è lubricate e parti in muvimentu di ogni unità ogni turnu.I cumpunenti elettrici è idraulichi devenu esse flessibili in u muvimentu è curretti in a pusizione.Se si trovanu anormalità, deve esse firmatu immediatamente per l'ispezione.

5. Per migliurà a vita di serviziu di a linea di produzzione di tubi di PVC, hè generalmente necessariu per evità u sole direttu è altre radiazioni di calore, è per evità i posti cù troppu umidità, polvera eccessiva o gas corrosive.I gasi corrosivi ponu facirmenti fà chì i cumpunenti elettronichi sò corroditi è deteriorati, causendu un pocu cuntattu o cortu circuiti trà i cumpunenti, affettendu u funziunamentu normale di l'equipaggiu.A linea di produzzione di tubi in PVC di precisione deve esse luntanu da l'equipaggiu cù vibrazioni elevate, cum'è punzoni, equipaghji di forgiatura, etc.

6. Per evitari l'influenza di grandi fluttuazioni di putenza (più di ± 10%) è pussibuli signali d'interferenza istantanei, a linea di produzzione di tubi di PVC generalmente adopta un fornimentu d'energia dedicatu (per esempiu, hè divisu da a sala di distribuzione di energia di bassa tensione). per esse usatu separatamente per e macchine utensili CNC) o un dispositivu di regulatore di tensione hè aghjuntu È cusì, pò riduce l'impattu di a qualità di l'alimentazione è l'interferenza elettrica.

7. Sicurezza I prucedure di u funziunamentu sò una di e misure impurtanti per assicurà u funziunamentu sicuru di a linea di produzzione di tubi di PVC.L'operatore deve seguità i prucessi operativi.Quandu si faci un fallimentu, l'operatore deve esse attentu à mantene u situ, è spiegà sinceramente a situazione prima è dopu à u fallimentu à u persunale di mantenimentu, per facilità l'analisi è u diagnosticu di a causa di u fallimentu, è eliminà in u tempu. .

A nostra cumpagnia ùn pruduce micca solu tubi in PVC cù una gamma di diametru di 16-1200 mm, à u stessu tempu pruduciamu ancu PE16-2000mm pipe line, PPR pipe line, double-wall corrugated pipe line, ecc. per piacè sentite liberu di cuntattate cun noi!


Tempu di Post: 24-May-2022
  • facebook
  • youtube